Firmas stila izstrāde

Mājas lapu SEO optimizācija

  • 2018. gada 13. jūlijā
  • Lasīšanas laiks 5 min.

Tā vien tik liekas, ka viss ir tik vienkārši. Uztaisi mājas lapu, izvieto to internetā un viss notiek! Klientu jūra, tie pasuta un pērk preces, rezervē pakalpojumus utt.

Tā var būt tikai pasakā. Nu nevar tā būt! Diemžēl reālajā dzīvē viss notiek savādāk. Ja kāds jums apsola, ka izstrādās jums mājas lapu un tā uzreiz būs sameklējama pirmajās Google pozīcijās, tad viņš vai nu melo, vai nesaka patiesību līdz galam.

Sākumposmā uzņēmuma mājas lapa, cik vien tā labi nebūtu uztaisīta, nevar būt sameklējama Google meklētāja pirmajās pozīcijās (lasi - būs neredzama klientiem, kas meklēs pakalpojumus caur meklētāju). Jāatzīmē, ka mēs runājam tagad par dabisko, jeb organiskajiem meklēšanas rezultātiem, nevis par maksas reklāmu.

Cik ilgi mājas lapa var virzīties uz Google TOP 3 vai TOP 10? Dažreiz var paiet nedēļas, dažreiz mēneši, bet dažreiz mājas lapa nekad nesasniedz Google virsotnes. Viss ir atkarīgs no mājas lapas satura kvalitātes, pareizām un plānveidīgām mājas lapas optimizācijas darbiem, cik spēcīga ir konkurence šajā sfērā un citiem ārējiem un iekšējiem faktoriem.

Kā tad panākt, lai klienti redz un sameklē tieši jūsu mājas lapu un tieši jūsu pakalpojumus vai preces internetā?

Ir vairāki variānti, bet mēs šajā rakstā izskatīsim divus:

  • nodrošināt mājas lapas optimizāciju, jeb SEO (Search Engine Optimization);
  • iegūldīt naudu konteksta reklāma (piemēram, Google AdWord).

Kuru variantu labāk izvēlēties? Kurš variants būs efektīvāks jūsu gadījumā? Jo dažreiz nepietiek laika, lai izdarītu visu ieplānoto, bet reizēm nepietiek naudas. Sākumā ir jāsaprot, kas ir kas.

Kas ir mājas lapas optimizācija?

mājas lapu optimizācija bloga attēls

Jebkuras vietnes SEO, jeb optimizācija, ir pasākumu komplekss, kas saistīts ar mājas lapas satura un darba failu optimizāciju, uzlabošanu, mājas lapas reklāmu sociālajos tīklos utt.

SEO ir svarīgākais elements jebkurā veiksmīgā vietnes izveides projektā. Uzlabošanas darbu rezultātā mājas lapas saturs pārvēršas spēcīgā mārketinga instrumentā.

Meklējumu rezultātu uzlabošana meklētājprogrammās ļauj neskaitāmas reizes paaugstināt tīmekļa vietnes konkurētspēju un pārvērš to par stabilu ienākuma avotu.

Rezultātā jūsu mājas lapa ieņem augstākas pozīcijas meklētājprogrammās, ievadot atslēgas vārdus (pakalpojumu vai preces nosaukumu) meklēšanas laukumā.

Ideālajā variantā jūsu mājas lapai jāiekļūst TOP 3, TOP 10 vai vismaz pirmajā Google meklētājā rezultātu lapā.

SEO optimizācija un google meklēšēšanas rezultātu attēls

Saskaņā ar pēdējo statistiku 89% apmeklētāju, kas kaut ko meklē Google, atrod meklēto pirmajā meklēšanas rezultātu lapā un tikai 11% aiziet uz 2, 3 utt. Google meklētāja lapu. Jo tālāk ir jūsu mājas lapa, jo mazāk ir cerības, ka klients apmeklēs tieši jūsu mājas lapu. Tāda ir rūgtā patiesība. Visi nevar būt pirmie.

Kas ir konteksta reklāma internetā?

Tas ir meklētājprogrammās pārraidāmā reklāma. Mēs šajā rakstā runāsim par Google tīklā pārraidāmo reklāmu. Kā tas strādā? Google sistēma analizē interneta vietņu saturu, lai noteiktu to pamattēmas un pēc tam meklētu atbilstošas reklāmas, izmantojot jūsu ievadītos meklēšanas laukumā atslēgvārdus.

Reklāma tiek izvietota virs un zem dabiskajiem (organizskajiem) meklēšanas rezultātiem.

google adWord attēls

Paliek jautājums, ko izvēlēties?

Es piedāvātu šeit uztaisīt nelielu pauzi, kuras laikā jūs varētu pastiepties, uztaisīt garšīgu tēju un tad turpināt lasīt. Otrā raksta daļa ir sameklējama šeit. Tajā mēs izskaidrosim kurš instruments būs visefektīvākais konkrēto mērķu sasniegšanai un noteiksim kritērijus, ka izvēlēties pareizo rīku, kas der tieši jums.

NOSŪTĪT JAUTĀJUMU
×

SAZIŅAS FORMA