Mājas lapas izveide

Unikālā tirgus piedāvājuma radīšana
mājas lapas izveides laikā

  • 2019. gada 11. jūnijā
  • Lasīšanas laiks 5 min.

Uzņēmums, kas piedāvā standarta pakalpojumu vai preces bez unikālā tirgus piedāvājuma (turpmāk tekstā - UTP) ir viens no desmitiem vai simtiem, bet uzņēmums, kas izveidoja UTP, ir vienīgais savā nišā.

Ja jūs plānojat uzsākt savu biznesu internetā, pasūtot mājas lapas izveidi, vai vienkārši plānojat attīstīt savu biznesu, tad šis raksts ir domāts jums. Mūsu laikos ir grūti atrast biznesa nišu, kur ir maz konkurentu.

Šīs raksts palīdzēs jums pilnveidot savu biznesu, izveidojot UTP.

Life hack

Lai apsteigtu savus konkurentus, izveidotu veiksmīgu un spēcīgu uzņēmumu, radiet savu UTP.

  • Izdomājiet, kā atšķirsieties konkurentu vidū.
  • Izveidojiet individuālu produktu vai pakalpojumu.
  • Koncentrējieties uz savu unikalitāti un pilnveidojiet to.

Rezultāts

Ar UTP palīdzību sasniegtais rezultāts ļaus piesaistīt vairāk klientu. Kad tiks atrasts panākumus nesošs modelis, jums tas jāpaplašina līdz pilsētas, reģiona vai valsts mērogam.

Ar ko sākt?

Kā tad atrast sava biznesa “odziņas” un izveidot lielisku UTP?

1. Mājas lapas izveides procesā izprotiet sevi un konkurentus

  • Ar ko nodarbojas uzņēmums?
  • Kādas ir uzņēmuma/produkta/pakalpojuma spēcīgās puses?
  • Kādas ir uzņēmuma/produkta/pakalpojuma vājās puses?
  • Vai tās kaut kā atšķiras no konkurentiem?
  • Vai noteiktos apstākļos ir iespējams radīt atšķirības?
  • Kādi interesanti UTP ir konkurentiem?
  • Vai, balstoties uz UTP, ir iespējams radīt kaut ko vēl interesantāku?

2. Noskaidrojiet klientu vajadzības un problēmas

Aprakstiet uzņēmuma mērķauditoriju (MA) un definējiet ideālo klientu. Tas palīdzēs mājas lapas izveides procesā izveidot mājas lapas struktūru un sagatavot atbilstošo saturu, ņemot vērā klientu vajadzības. Empīriski jeb pieredzes ceļā, runājot par pašiem klientiem, noskaidrojiet:

  • Kādas vajadzības vai problēmas apmierina un risina produkts/pakalpojums?
  • Kādas vajadzības produkts/pakalpojums neapmierina vai nerisina, kaut gan varētu?
  • Kādēļ izvēlējās tieši jūsu uzņēmumu vai jūsu produktu/pakalpojumu?
  • Kādas ir klientu vērtības, par ko viņi ir gatavi maksāt?
  • Vai noteiktos apstākļos ir iespējams radīt atšķirības?
  • Kādēļ daži klienti aizgāja pie konkurentiem, ar ko viņi ir labāki? Salīdziniet atbildes uz pirmo un otro jautājumu. Iespējams, ka UTP slēpjas tieši tajās.

3. Izveidojiet salīdzinošo tabulu

Vienā stabiņā norādiet sava produkta īpašības un labumus, bet otrā — konkurentu produktu īpašības un labumus. Jūs uzzināsiet, kādu labumu spējat piedāvāt tikai jūs.

4. Pārbaudiet labumu svarīgumu

Pārbaudiet produkta vai pakalpojuma labumu dažādos veidos:

  • meklējiet pārlūkos (Google);
  • piedāvājiet klientiem aizpildīt atgriezeniskās saites veidlapas un norādīt svarīgākos produkta/pakalpojuma labumus;
  • analizējiet pārdošanas rādītājus, lai noteiktu, kurš produkts/pakalpojums ir ļoti pieprasīts.

5. Sastādiet UTP

Izmantojiet vienu no tālāk norādītajām formulām:

  • 1. formula: “Ar ________ (produkts, pakalpojums) mēs palīdzam ________ MA atrisināt ______ (problēma), iegūstot ____ (labums)”
  • 2. formula: Galvenā vajadzība MA + Rezultāts + Garantija
  • 3. formula: MA + Problēma + Risinājums
  • 4. formula: Svarīga (unikāla) īpašība + Vajadzība
  • 5. formula: Produkts + MA + Problēma + Labums

6. Kas var būt par pamatojumu UTP

  • Unikāls serviss, prece vai pakalpojums
  • Serviss, prece vai pakalpojums, kas orientēts uz konkrētu klientu grupu
  • Noderīgs papildu serviss
  • Izveicīgs un laipns personāls
  • Šaura niša
  • Jauns risinājums vai inovācija
  • Papildus garantijas
  • Elitārs serviss, prece vai pakalpojums
  • Ekskluzīvs serviss, prece vai pakalpojums
  • Zemākā cena

Par UTP var būt priekšrocības, kas slēpjas nepilnībās. Piemēram, piens, kas saskābst trīs dienu laikā: “Saglabājas svaigs tikai 3 dienas, jo ir 100% dabisks”.

Par UTP var būt arī konkrētas problēmas risinājums. Piemēram: “Sāp zobs? Ziede “Nesāp” noņem sāpes jau 5 minūšu laikā”.

7. Izvērtējiet, cik efektīvs ir jūsu UTP

Salieciet par katru īpašību punktus. Jo vairāk punktu - jo efektīvāks ir jūsu UTP!

  • UTP ir pēc iespējas konkrēts, bez vispārīgām frāzēm
  • UTP ir pēc iespējas vienkāršs — izdevīgums klientiem ir acīmredzams
  • UTP nav pretrunā ar mērķauditorijas interesēm un vērtībām
  • UTP ir īss un skaidrs, un tas sastāv no viena līdz trim teikumiem
  • UTP atšķiras no konkurentu piedāvājumiem
  • UTP ir pārliecinošs un paliek mērķauditorijas atmiņā
  • UTP ir labāks, izdevīgāks un kvalitatīvāks par to, ko klienti jau izmanto
  • UTP nevar izmantot konkurenti

8. Pārbaudiet jauno UTP

Sadaliet klientu bāzi grupās un piedāvājiet dažādām grupām dažādus UTP variantus vai arī izveidojiet konteksta reklāmu, balstoties uz dažādiem UTP variantiem. Pēc tam salīdziniet atsaucības rādītājus.

Nobeigums

Mēs, kā mājas lapas izveides speciālisti, bieži sastopamies ar klientiem, kas vienkārši nevēlās iedziļināties savā biznesā.

Šādu "biznesmeņu" darba uzdevums skan aptuveni šādi - Es piedāvāju lielisku pakalpojumu un es gribu superīgu mājas lapu!

Kad mēs sākam prasīt ar ko tad jūs atšķiraties no uzņēmumiem X, Y un Z, kas piedāvā tik pat lieliskus pakalpojumus, atbilde bieži vien netiek sagaidīta.

UTP mājas lapas izveides laikā ir vajadzīgs, lai uzreiz izveidotu tādu piedāvājumu, kas izceltos un tiktu pamanīts starp konkurentu mājas lapām.

Mēs vēlamies palīdzēt mūsu klientiemm attīstīties, nevis vienkārši ielikt ķeksīti pretim darba uzdevumam - izveidot mājas lapu.

Neesiet, ka iepriekš minētie "biznesmeņi", domājiet par savu biznesu.

Gadījumā, ja jums ir vajadzīgs mājas lapas izveides vai logotipa izstrādes pakalpojums, jūs zināsiet, kur to meklēt. Mēs noteikti jums varēsim palīdzēt.

NOSŪTĪT PIETEIKUMU
LEJUPLĀDĒT ŠO RAKSTU
×

SAZIŅAS FORMA