Logo izveide

Logo izveides trendi 2019. gadā

  • 2019. gada 13. maijā
  • Lasīšanas laiks 5 min.

Labi izveidots logo ir vērtīgs, neskatoties uz izmaiņām dizaina modē. Tomēr aktualitātēm ir jāseko, lai nepaliktu autsaideros. Zemāk jūs varat aplūkot dažādu uzņēmumu logo paraugus.

Logo izveides tendence Nr. 1 - spilgtas krāsas

Noteikti spilgtas un košas krāsas būs viens no galvenajiem trendiem logo izveidē 2019. gadā. Sakarā ar to, ka šīs trends grafiskajā dizainā saglabājās topā jau vairākus gadus, tas bez šaubām atstāj iespaidu logo izveidē. Košas krāsas var izmantot dažādu brendu logo izveidei, jo tas palīdz pastiprināt emocijas, ko ietver sevī logotips.

logo izveide spilgtas krāsas paraugi

Vienkāršošana

Kā jau bija sagaidāms, šī ilgtermiņa tendence joprojām ir un būs aktuāla vēl ilgi. Galvenā ideja: maksimāla nolasāmība jebkurā nesējā (drukātā un elektroniskā veidā) un no jebkura attāluma. Šādos apstākļos nav nekāds brīnums, ka lielie uzņēmumi savos logotipos turpina atteiktsies no daudznozīmīgiem un apgrūtinošiem elementiem.

logo paraugi

Pazaudētie fragmenti

Viens no vienkāršošanas paņēmieniem ir izdzēst no logotipa tekstuālo daļu, padarot to oriģinālāku un atpazīstamāku. Ir jūtama "negatīvās telpas" ietekme, jo galu galā mūsu smadzenes pašas "pievieno” iztrūkstošos laukus, lai iegūtu veselu attēlu. Pats galvenais — nepārcensties ar atteikšanos no atsevišķām logotipa daļām un saglabāt nolasāmību!

logo paraugi

Tekstuālie logo

Šī tendence lieliski sader ar vienkāršošanas tendenci un ir ļoti uzskatāms pārveidošanas piemērs arī tad, ja netiek mainīts pārējais logo. Gan 2018. gadā, gan nākamajā dizaineri turpina meklēt interesantus risinājumus, eksperimentējot ar dažādiem šriftiem un to noformējumu.

logo paraugi

Ģeometriskās figūras

Nevarētu teikt, ka ģeometrisku figūru izmantojums logo izveides procesā būtu novatorisks dizaina risinājums. Taču, ja vēlaties uzsvērt sava uzņēmuma uzticamību, spēku un stabilitāti, jums vajadzētu pievērst uzmanību ģeometrijas tendencei. 2019. gadā aktualizējas leņķi un izliekumi, kurus papildina ar dažādām figūrām, gandrīz vai radot "negatīvas telpas" efektu. Ja vēlaties pievienot kādu "rozīnīti” — paeksperimentējiet arī ar krāsu gradāciju!

logo paraugi

Gradients

Izmantojot gradientu, iespējams panākt interesantu vizuālo efektu vai jaunu krāsu, kas logotipam piešķirs svaigumu un oriģinalitāti. Mēs sagaidām, ka 2019. gadā krāsu gradientu dizaineri aktīvi izmantos logo izveides laikā, jo tas logotam piešķir dziļumu un apjomu.

logo paraugi

Neons

Sintētisko skābes bāzes krāsu parādīšanos logo izveidē var saukt par sava veida gradācijas atbalss tendenci, jo 2018. gadā tās bija bieži novērojamas gradācijas logotipu dizainā. Kopumā ņemot, neona krāsas ir patstāvīgas un labi izskatās vienkāršos logotipos ar lielām detaļām.

logo paraugi

Vertikāls izkārtojums

Ja 2018. gadā letter stacking tendence iedvesmoja dizainerus radīt interesantus teksta logotipus, tad 2019. gadā vertikāls izkārtojums ies vēl tālāk, un tekstus papildinās ikonas un citi grafiskie elementi. Šis ir drosmīgs risinājums, jo šādus vertikālus logotipus (piemēram, tīmekļa vietnes galvenē) var būt grūti atcerēties. Vai šī tendence būs ilgdzīvotāja? To rādīs laiks.

logo paraugi

Apļi

Vēl viens piemērs no praktiskās ģeometrijas klāsta ir apaļu formu veidošana, proti, tekstuālu, grafisku un kombinētu logo izveide no apļiem un to segmentiem. Jūs iegūsiet rezultātu, kur segmentētu zonu pludenās līnijas radīs estētiskas kustības un komforta sajūtu. Tiesa gan, šāds logotips reizēm mēdz līdzināties citplanētiešu vēstījumam un tādējādi padara to mazāk nolasāmu.

logo paraugi

Zīmējums (hand-drawn)

Gaisīgas līnijas, tīras, taču maksimāli dabiskas krāsas, dažādi zīmēšanas paņēmieni (no akvareļa līdz zīmuļu ēnojumam) — tas viss iemieso hand-drawn stilu logo izveides stilu, kas ļoti atšķiras no pārējām tendencēm. Šādi logotipi lieliski atklās gan privātpersonu (dizaineru, mākslinieku utt.), gan uzņēmumu, kas vēlas uzsvērt savu radošumu, individualitāti un unikalitāti. Daži varianti der arī organizācijām, kas ir saistītas ar skaistumkopšanas, ekoloģijas, dabiskās kosmētikas un tamlīdzīgu preču un pakalpojumu jomu.

logo paraugi

Ģerboņi un emblēmas

Viena no stabilākajām un ilgtermiņa tendencēm logo izveides jomā, ko gandrīz neietekmē izmaiņas, taču kas zināmā mērā spēj integrēt citu tendenču iezīmes. Šāds logotips norāda uz uzticību tradīcijām un vēsturiskajām saknēm, tādēļ 2019. gadā dažādi iespiedelementi un ģerboņi joprojām saglabās aktualitāti.

logo paraugi

Nobeigums

Nav iespējams aplūkot visas iespējamās dizaineru tendences, kas būs aktuālas 2019. gadā, taču ar šo pietiek, lai šobrīd jūs saprastu, kādu logo jūs vēlētos savam uzņēmumam. Vairāk informācijas par logo izveides pakalpojumiem šeit. Mēs izveidosim jūsu uzņēmuma oriģinālu logo par konkurētspējīgām cenām.

PIETEIKT LOGO IZVEIDI
×

SAZIŅAS FORMA