Firmas stila izstrāde

Firmas stila izstrāde,
ka biznesa attīstības instruments

  • 2018. gada 21. augustā
  • Lasīšanas laiks 3 min.

Visu dizaineru sauklis ir: Katrai firmai savu seju! Joks:) Mēģināsim noskaidrot, priekš katram uzņēmumam ir vajadzīga sava stila izstrāde?

1. Ko nozīmē firmas stila izstrāde?

Sāksim no pamatiem. Kas ir firmas stils? Firmas stils, jeb korporatīvā identitāte, ir vizuālo to elementu apkopojums, kas veido uzņēmuma seju un padara to individuālu. Piemēram, jums pieder skaistumkopšanas salons. Cik, jūsuprāt, Rīgā vai jūsu pilsētā ir šādu salonu? 10, 20 …? Nav svarīgi. Kā patērētājam atšķirt jūsu uzņēmumu no citiem? Loģiski, ka jūsu uzņēmumam jāpiemīt īpašām iezīmēm.

2. Kas ietilpst firmas stila izstrādē?

Lūk, pamatelementi:

  • Neatkārtojama preču zīme – visbiežāk, tas ir uzņēmuma nosaukums. Parasti tas ir teksts vai attēls.
  • Interesants logotips – grafiskais uzņēmuma simbols.
  • Spilgts sauklis.
  • Viena vai vairākas korporatīvās krāsas.
  • Īpaši fonti un tipografika
  • Dažreiz īpašs personāžs – uzņēmuma alter ego, kas klientiem vēlāk raisīs asociācijas ar jūsu uzņēmumu .

3. Kur izmanto?

Katram elementam atsevišķi un visiem kopā jāakcentē jūsu firmas individualitāte.

Šo īpašo stilu izmanto kā tiešsaistē (mājaslapas dizainā, sociālajos tīklos, reklāmkarogos), tā arī bezsaistē (biroja noformējumā, darbinieku uniformā, transportlīdzekļu noformējumā, lietišķajā dokumentācijā, reklāmas produkcijā, suvenīros utt.).

4. Vai vajag?

Piemēram, jūs esat maiznieks nelielā pilsetiņā un apgādājat ar garšīgo maizi tikai vietējos iedzīvotājus. Jūsu preci visi pazīst, maize visiem garšo un vispār jums nav konkurentu savā pilsētā. Šajā gadijumā jēgas no no savas firmas individuālā stila izstrādes droši vien nav nekādas, un jums to tās būs ne silts, ne auksts. Jā jums ir lielas ambīcijas un plāni iekārot maizes tirgu visā Latvijā, tad es jūsu vietā aizdomātos par sava stila izveidi.

5. Apkopojums

Izvērstu informāciju par mūsu pakalpojumu "Firmas stilā izstrāde" jūs varat atrast šeit

Jebkurā gadījumā lēmumu jums jāpieņem paši, rūpīgi izpētot savus tuvākos konkurentus, apsverot, kādas priekšrocības būs jūsu uzņēmumam, ja tām būs savs individuālais stils.

Ja jums vēl palika kādi jautājumi, ar prieku sniegšu jums konsultāciju šajā jautājumā telefoniski, vai atbildot uz e-pastu.

PIETEIKT FIRMAS STILA IZSTRĀDI

p.s. Zemāk ir sameklējami trīs firmas stila izstrādes paraugi. Apskatot tos, jūs varēsiet redzēt, ka citi uzņēmumi veiksmīgi izmantojuši iespēju padarīt savas firmas tēlu par neatkārtojamu.

Techlion

Firmas stila galvenais elements ir lauvas galva, kas oriģināli ir ietverts. Krāsu gamma sevī iekļauj kontrastējošus toņus – oranžu un brūnu, kas harmoniski mijiedarbojas.

firmas stila izstrādes paraugs techilon attēls

Mamaburger

Mamaburger – restorāns, kurā piedāvā burgerus, frī kartupeļus un dzērienus. Ar ko tas atšķiras no konkurentiem? Protams ar unikālu dizainu, interesantu interjeru un patīkamu atmosfēru, kurā gribas atgriezties vēl un vēl. Projekta ideja ir izveidot vienkāršu un tīru logotipa, kā arī firmas stila nesēju dizainu (iepakojums, vizītkartes, ēdienkarte, suvenīri).

firmas stila izstrādes paraugs mamaburger attēls

Pistinega

Sulu bārs Itālijas pilsētā Boloņā. Bāra nosaukums tulkojumā no itāļu valodas nozīmē “burkāns”, kas arī ir attēlots logotipā. Firmas stila izstrādes laikā tika izmantota zaļā un oranžā krāsa. Dizainers izstrādāja iepakojuma, salvešu, papīra un citu elementu dizainu.

firmas stila izstrādes paraugs pistinega attēls
×

SAZIŅAS FORMA